შეფასების სქემა
შეფასება/კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ჩართულობა
|
არ არის აქტიური, არ ცდილობს უპასუხოს დასმულ კითხვებს.
|
არ არის აქტიური, მაგრამ ზოგჯერ ცდილობს დასმულ კითხვებს უპასუხოს.
|
ცდილობს მიიღოს მონაწილეობა გაკვეთილის მსვლელობისას, აქტიურობს, მაგრამ ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.
|
აქტიურია, მაგრამ უჭირს შედეგების მიღწევა, ზოგჯერ უშვებს მცირე უზუსტობებს.
|
გაკვეთილის ყველა ეტაპზე მთლიანადაა ჩართული და შედეგებსაც აღწევს.
|
გაკვეთილის მსვლელობისას მიღწეული შედეგები
|
ვერ იხსენებს ტრიგონომეტრიული ფუნქციების განმარტებებს, ვერ აგებს გრაფიკებს, ვერ ხსნის უმარტივეს ტრიგონომეტრიულ განტოლებებს.
|
აქვს გარკვეული წინა ცოდნა, მაგრამ ვერ ახერხებს გამოიყენოს ახალი საგაკვეთილო მასალის გაგებისას, ვერ აგებს ფუნქციების გრაფიკებს.
|
აგებს ტრიგონომეტრიული ფუნქციების გრაფიკებს, ცდილობს გამოიყენოს განტოლებების ამოხსნისას,მაგრამ დამოუკიდებლად შედეგების მიღწევა უჭირს-უშვებს შეცდომებს.
|
აგებს ტრიგონომეტრიული ფუნქციების გრაფიკებს, იცის განტოლებათა სისტემის ამოხსნის გრაფიკული ხერხი, მაგრამ უშვრბს შეცდომებს.
|
კარგად აქვს გააზრებული წინა მასალა, აგებს ტრიგონომეტრიული ფუნქციების გრაფიკებს, იყენებს მათ განტოლებათა ამოხსნისათვის, იყენებს ფუნქციათა თვისებებს განტოლებების ამონახსნთა სიმრავლეების ჩასაწერად.
|
ჯგუფური მუშაობის შედეგები
|
არ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში.
|
ნაკლებად თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან,ზოგჯერ ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფის მუშაობაში, მაგრამ სასურველ შედეგს ვერ აღწევს.
|
ჩართულია ჯგუფის მუშაობაში, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან, ზოგჯერ თვითონაც იჩენს ინიციატივას.
|
აქტიურადაა ჩართული ჯგუფის მუშაობაში, აღწევს შედეგებს, მაგრამ უჭირს შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაცია.
|
აქტიურადაა ჩართული ჯგუფის მუშაობაში, ხშირად ამჟღავნებს ლიდერის თვისებებს, აქვს კარგი შედეგები, კარგად წარმოადგენს შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაციას.
|
No comments:
Post a Comment